Monday 28 March 2011

Salam Perkenalan..

Alhamdulillah..hari ni siap juga blog saya nie.. Bukannya apa, hati teringin juga nak berblog dan merakamkan aksi2 dan kerenah anak2 seharian...Selain itu, dulu masa mula-mula duduk rumah aktiviti hanya sekitar anak-anak dan suami saja. Tapi sekarang dah seronok dok rumah,aktiviti pun dah macam-macam. Atas nasihat adik kesayangan saya yang pandai buat blog tu, saya pun mintak dia tolong buatkan satu blog untuk saya. Terima kasih sangatlah pada dia. Kalau harapkan saya bilalah agaknya siap hehehe..nama jer graduan IT tapi dah lama sangat tak up to date dengan dunia IT ni so dah blur sangat...hmm..nasib ada Farah :-). So,thanks a lot to my little sis sape2 nak tempah blog jgn lupa tempah ngan dia tau and to the viewers happy viewing!

No comments:

Post a Comment